Diákigazolvány igénylése új és elveszett okmány esetén
1. szakasz: OKMÁNYIRODA – lakcím szerinti vagy központi
Szükséges okmányok:
- a gyermek érvényes személyi igazolványa VAGY útlevele ÉS lakcímkártyája
- ha egyikkel sem rendelkezik a gyermek, akkor mindkét szülőnek jelen kell lenni.
Az okmányirodában
- díjmentesen fénykép készül a gyermekről,
- egy ún. NEK azonosító számot tartalmazó adatlap* készül a gyermek adatairól,
- az adatlapot a szülőnek személyesen alá kell írnia.
*Az adatlapot a kiállítástól számított 5 évig további igényléshez is fel lehet használni. Elsősök esetében betöltött 12 éves korig. 12 éves kor felett új adatlapot kell igényelni, mert ekkor már a gyermek aláírása is szükséges lesz.
2. szakasz: ISKOLA - TITKÁRSÁG
Szükséges:
- az okmányiroda által kiállított NEK adatlap
Az iskola
- a továbbiakban elektronikus úton intézi az igazolvány igénylését,
- 60 napig érvényes igazolást ad az igénylésről, amely ez idő alatt mindenben helyettesíti az igazolványt.
3. szakasz: ISKOLA
Az igazolvány kézhez vétele
- Első osztályosok esetében az elkészült okmányt az iskolában szeptembertől a tanító nénitől lehet átvenni.
- Megrongálódott, elveszett diákigazolvány pótlása miatt legyártott új okmányt az iskola titkárságán lehet átvenni.
Egri Okmányiroda
3300 Eger, Barkóczy út 7.
Nyitva tartás:
Hétfő: 8:00–17:30
Kedd: 10:30–16:30
Szerda: 11:00–17:30
Csütörtök: 8:00–17:30
Péntek: 8:00–16:00
Időpontfoglalás
Telefon: 1818 (éjjel-nappal)
Onilne időpontfoglalás: 1818@1818.hu
www.magyarorszag.hu