Diákigazolvány igénylése új és elveszett okmány esetén

1. szakasz: OKMÁNYIRODA – lakcím szerinti vagy központi

Szükséges okmányok:

  • a gyermek érvényes személyi igazolványa VAGY útlevele ÉS lakcímkártyája
  • ha egyikkel sem rendelkezik a gyermek, akkor mindkét szülőnek jelen kell lenni.

Az okmányirodában

  • díjmentesen fénykép készül a gyermekről,
  • egy ún. NEK azonosító számot tartalmazó adatlap* készül a gyermek adatairól,
  • az adatlapot a szülőnek személyesen alá kell írnia.

*Az adatlapot a kiállítástól számított 5 évig további igényléshez is fel lehet használni. Elsősök esetében betöltött 12 éves korig. 12 éves kor felett új adatlapot kell igényelni, mert ekkor már a gyermek aláírása is szükséges lesz.


2. szakasz: ISKOLA - TITKÁRSÁG

Szükséges:

  • az okmányiroda által kiállított NEK adatlap

Az iskola

  • a továbbiakban elektronikus úton intézi az igazolvány igénylését,
  • 60 napig érvényes igazolást ad az igénylésről, amely ez idő alatt mindenben helyettesíti az igazolványt.


3. szakasz: ISKOLA

Az igazolvány kézhez vétele

  • Első osztályosok esetében az elkészült okmányt az iskolában szeptembertől a tanító nénitől lehet átvenni.
  • Megrongálódott, elveszett diákigazolvány pótlása miatt legyártott új okmányt az iskola titkárságán lehet átvenni.

Egri Okmányiroda
3300 Eger, Barkóczy út 7.

Nyitva tartás:

Hétfő: 8:00–17:30
Kedd: 10:30–16:30
Szerda: 11:00–17:30
Csütörtök: 8:00–17:30
Péntek: 8:00–16:00

Időpontfoglalás
Telefon: 1818 (éjjel-nappal)
Onilne időpontfoglalás: 1818@1818.hu
www.magyarorszag.hu